Tuesday, January 17, 2012

Cu siguranţă nu vei crede când îţi voi spune că nu am fost niciodată la coafor. Când trebuie tăiat părul, mâna îmi alunecă cu repeziciune pe foarfece. De îndată acel material mătăsos se preface în spirale castanii. Cuvântul care până acum a vorbit de acum nu mai vorbeşte şi este înlocuit de un menuet ceresc care te face să zbori spre câmpiile elizee unde are loc întâlnirea cu Dumnezeu. Am cunoscut ieri acest personaj particular în care totul se transformă în sunete. Născut şi el în martie. 16. Mieii se nasc în martie, mi-a spus. Mieii au o Proprietate Privată: cerul de deasupra lor. Tot ieri am luat o hotărâre: nu mă mai plâng niciodată. Important este ceea ce faci cu cuvintele din limba ta. Plăcerea de a face plăcere şi schimbul de timp, un timp smuls dublei influenţe: a pământului şi a banilor. Pluteşte deasupra lor Poezia - şuier ce răsună brusc, noapte ce îngheaţă frunzele, duetul a două privighetori. Băşcălia este foarte păguboasă şi costisitoare, este ca o muzică care nu are nimic cu rigorile suferinţei. 

No comments:

Post a Comment