Monday, November 28, 2011

page of diary_0001Astă-seară am fost împreună în Atelier. Era îmbrăcat sobru şi stătea alături de mine în lumina difuză. Eu mă întindeam leneşă pe partea cealaltă. O tânără înaltă, cu păr aproape negru, ondulat şi nepieptănat, îmbrăcată cu o bluză lungă gri şi dresuri, cu eşarfă generoasă şi buze lucioase, cu ochii căprui întredeschişi prin fum, cu muzica sublimă pe umeri, dansând în jurul urechii, mişcând degetele într-o lentoare catifelată pe suprafaţa ceştii… unde o să ajungem? Ce faci când te îndrăgosteşti de un tip care nu-ţi place?

Mai devreme.
Cât sunt de lungă sunt tot numai tristeţe răbdătoare. În chiuvetă apa se scurge în vârtejuri siropoase. Ţin mâinile sub jet. Senzaţia de moliciune uşoară mi-aminteşte de greaţă. Cu un deget ating robinetul rece. O dâră clară şterge aburul albicios.

Dimineaţa.
Sunt plină de dorinţă pentru o frumuseţe spirituală de neatins.

1 comment:

  1. Te-a atras titlul cărţii? sau, Barbellion, autorul...
    şi apoi, dacă am atinge frumuseţea spirituală, înţelegerea ei vreau să zic, ce ne-ar mai rămâne de căutat? E sublimă pt. că e de neatins! Dar şi căutarea e sublimă, aşa că...tu...s-ar putea să o fi atins?!!?

    ReplyDelete