Saturday, January 21, 2012

"Ferice de voi care semănaţi pretutindeni de-a lungul apelor." (The Book of Isaiah, 32:20)
Sunt câteva locuri în Oraş care fac inima să bată mai repede: Biserica cu lumină prelinsă prin vitralii şi sunetele orgii, Ploaia pretutindeni. Librăria. Ieri am intrat în Librărie. Am citit câteva pagini din Despre ploaie, Martin Page. Scriitorul a făcut furori la 25 de ani cu o carte cel puţin interesantă: "M-am hotărât să devin prost". Mai am 2 ani până atunci. Trebuie între timp să fac şi eu Ceva înafară de a mă gândi la tine stând întinsă pe spate singură în cameră cu gura deschisă şi telefonul pierdut pe undeva prin pat...Pe lângă ploaie, biserică şi librărie, mai e biblioteca, holurile Facultăţii de Litere, Atelierul cu amintirile lui, Piaţa Muzeului în noaptea de vară, gara unde am citit în câteva rânduri Alexandru Jurcan şi de care acum mi-e dor pentru că a trecut multă vreme de când nu am mai trecut pe acolo, sala nr 7 de la Academia de muzică, o parcare, o trecere de pietoni unde ne-am despărţit într-un rând, o pajişte pe Cetăţuie, o stradă cu 1000 de scări, Strada Fericirii, alte biserici, alte porţi, Grădina, parcul, ceainăriile desfiinţate şi înfiinţate peste noapte, cerul de deasupra....

No comments:

Post a Comment